טיפים לבחירת עורך דין משפחה בנתניה

טיפים לבחירת עורך דין משפחה בנתניה

מציאת עורך דין משפחה בנתניה עשויה להיות מאתגרת, במיוחד אם חשוב לכם שעורך הדין יהיה מקומי וזמין עבורכם. הקדשת מעט זמן ומאמץ לנושא תתגלה כמשתלמת לטווח הרחוק, לאחר שתבחרו עורך דין המתאים כמו כפפה לצרכים שלכם. הטיפים הבאים יעזרו לכם להתחיל.

תחום המשפט העוסק בדיני משפחה הינו מאוד מורכב וסבוך. ענייני משפחה הדורשים ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מטעם עורך דין יכולים להיות מאוד מלחיצים ולעורר תחושות מעורבות ויש לטפל בהם במקצועיות וברגישות. לכן בחירת עורך דין לענייני משפחה היא קריטית ודורשת מכם להשקיע המון מחשבה ומחקר מעמיק עד למציאת עורך הדין המתאים. בחירה נכונה של עורך דין יכולה להשיג תוצאות מוצלחות שיפעלו לטובתכם ולהכריע עד כמה חלק ההליך המשפטי יעבור עליכם.

התמחות עורך הדין

קחו בחשבון שלא כל עורך דין משפחה בנתניה יתאים לכם ולצרכים שלכם. עורכי דין שונים מתמחים בנושאים שונים ולכן עליכם לוודא שמלבד הקרבה הגיאוגרפית אליכם, אותו עורך דין אכן מתמחה בתחום בו אתם זקוקים לעזרה משפטית מקצועית. תחום דיני משפחה ענף ומתייחס להמון תחומים, על עורך הדין שתבחרו להיות מומחה לתחום הספציפי שנוגע אליכם, כדי לספק לכם את מענה משפטי מטיב ומקצועי.

קבלו המלצות

מלאכת האיתור של עורך דין מקומי יכולה להיות מאתגרת. מטבע הדברים, לא פעם תמצאו את עצמכם פונים למנוע החיפוש של גוגל ומקלידים את הביטוי "עורך דין משפחה בנתניה" כדי לראות מה הוא יוליד. התוצאות יהיו רבות כמובן, וההיצע נרחב, מה שעשוי להקשות משמעותית על הבחירה שלכם. לכן אם ניתן לקבל המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים שיכולים לתת לכם את פרטיו  של עורך דין מקצועי שהם מכירים, אתם תחסכו זמן רב וגם תזכו לשקט נפשי.

מקצועיות וניסיון

עורך הדין שלכם צריך להיות מנוסה ומיומן, לא יחסית לאזור הגיאוגרפי אלא ביחס לעורכי דין באותו התחום. לכן מומלץ לערוך עימו פגישה, התרשמו מהמשרד, שימוש לב אם תלויות תעודות על הקיר ואל תתביישו לשאול אותו את כל השאלות החשובות כמו למשל: מה ההסמכה שלו? איזה לקוחות הוא בדרך כלל מייצג? מה טווח הניסיון שלו? כמה שיעורי הצלחה יש לו? וכדומה. כמו כן שימו לב שעורך הדין מתייחס אליכם כראוי ומעניק לכם את מלוא הקשב ותשומת הלב לה אתם זקוקים תוך שהוא עומד ומדייק לנקודות החשובות בסוגייתכם.

זמינות ושקיפות

עורך דין משפחה בנתניה יכול להיות קרוב אליכם פיזית אך מאוד עסוק בתיקים נוספים. כתוצאה מכך הוא עשוי שלא להיות זמין עבורכם, מה שישפיע על המקרה הספציפי שלכם ויכול לפגוע בהשגת התוצאות הרצויות בתיק. לכן שאלו את עורך הדין בכמה תיקים מטפל, כיצד הוא מתכוון לטפל במקרה שלכם, מה השלבים השונים של ההליך המשפטי, מה זמן ההמתנה בין שלב ושלב ועוד. וודאו שעורך הדין פועל מולכם בשקיפות.

עוד, וודאו מי מייצג אתכם בפועל בכל הטריבונות המשפטיות להם אתם צריכים, שכן, לעיתים רבות משרד עורכי דין המעסיק עורכי דין שולח מי מטעמו מהמשרד אשר אמון על התיק מטעם המשרד, ולאו דווקא את אותו עורך דין אותו פגשתם וממנו התרשמתם לשם ייצוגכם. במקרים כאלו יכול שיווצר פער בין ההתרשמות הראשונה להופעה בפועל.

לסיום: טיפים למציאת עורך דין

  • היו מציאותיים – עורך הדין אינו המטפל שלכם אלא עליו לייצג אתכם בהליך משפטי.
  • הישארו מרוכזים – הבינו מה המטרות שלכם ובחרו עורך דין שיכול לעזור לכם להשיג אותן.
  • שקלו את האפשרויות שלכם – ישנם עורכי דין שמציעים גם שירותי גישור ובוררות.
  • עשו שיעורי בית – קבעו פגישה עם עורך הדין ולימדו עליו כמה שיותר פרטים.
  • הקשיבו לתחושת הבטן שלכם – לפעמים יצוצו נורות אדומות, הקשיבו להן.


מציאת עורך דין משפחה בנתניה זו משימה שדורשת מעט מאמץ. הקדישו לה את מלוא הזמן, הקשיבו לתחושת הבטן שלכם ושאלו את השאלות הנכונות על מנת להגיע לבחירה כמה שיותר טובה עבורכם.

שיתוף:

כתבות אחרונות

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה

מהם היתרונות של גירושין בהסכמה? בוודאי שמעתם על חברים או מכרים שהיו להם מה שנהוג לכנות ״גירושין מכוערים״. אתם לא חייבים לעלות על מסלול של

הצהרת נגישות

מתן שירות לאנשים עם מוגבלויות הוא בחשיבות עליונה מבחינתנו ואנו עושים ככל שמתאפשר לנו בעניין הנגשת האתר שלנו.

רמת הנגישות באתר

האתר עומד בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 ברמת AA.

האתר מקיים את הוראות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

להלן הקווים אשר מנחים אותנו, והתאמות הנגישות שביצענו באתר

  • האתר מותאם לצפייה בדפדפנים הפופולריים גם באמצעות מחשב וגם באמצעות טלפון נייד.
  • הניווט באתר פשוט, ידידותי וברור.
    תכני האתר כתובים בצורה מסודרת ובאופן ברור ומפורט.
  • האתר מותאם למגוון גדלים של מסכים ורזולוציות.
  • הדפים באתר בעלי מבנה פשוט וידידותי לגולשים.
  • לתמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (Alt Text).
  • האתר מאפשר שינוי גודל תצוגה על ידי שימוש במקש Ctrl וגלגלת העכבר.
  • אין באתר שימוש בטקסט מהבהב או באלמנטים לא ברורים.

צבעי האתר מנוגדים בצורה מצוינת וברורה.​

למרות מאמצינו להנגיש את האתר, עלולים להיות פרטים שלא הונגשו בצורה מושלמת או שטרם הונגשו.

אם נתקלתם בפרט כזה – אנא אל תהססו לפנות אלינו במייל: eetiel@eetiel-law.co.il

אנו נמשיך לפעול למען הנגשת האתר ככל יכולתנו.

הצהרת נגישות עסק
העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופן הבא:
  • חניה נגישה
  • העסק נותן שירות בבית הלקוח או במקום אחר מונגש לבחירת הלקוח
דילוג לתוכן